7 vynikajúcich firemných webov = takto sa robí marketing

Od webu elitného copywritera cez fakturačné, e-shopové a PPC systémy až po webovú stránku poisťovne, ktorá to robí inak. Pozrite si 7 ukážok z najlepších firemných webov, aké som našiel na SK/CZ internete...

Čo robí firemný web vynikajúcim? (Obrázok: Stockfresh.com)

Web č. 1: OttoBohus.cz


OttoBohus.cz vlastne nie je „firemný“ web, ale web najlepšieho českého copywritera. Otto je majster slova.

OttoBohus cz

Brilantné texty


Otto píše živo, výstižne, oslovujúco:

Píšu prodejní texty pro sebavědomé značky. S citem, vtipem, chutí. Ať to má šmrnc.

Minimalistický webdesign zosilňuje účinok textov, profesionálnych fotografií a krásnej typografie.

Ottov blog je návykový :) a v navigácii webu prekvapivo dobre skrytý (???), ale dá sa tam preklikať. Otto bloguje veľmi osobne: https://ottobohus.cz/blog.

Špeciálny darček: Pište jako copywriter (3 e-booky zdarma na stiahnutie)


Získajte e-booky „Pište jako copywriter“ (v .pdf) na: https://ottobohus.cz/trilogie-zdarma. Ak neradi čítate na displeji, dajte si ich vytlačiť a zviazať. Aj ja som tak spravil :)

A ešte je tu Orbis Tweetus


Kniha v tweetoch, ktorá vám prezradí tajomstvá písania skvelých textov na web. Objednať si ju môžete na: https://ottobohus.cz/orbis-tweetus. Číta sa hravo, ľahko, takmer sama. A je plná ilustrácií.

OttoBohus.cz...


... to je predovšetkým mnoho dobrého obsahu na jednom jedinom webe. Hm... a koľko dobrého obsahu je na vašom firemnom webe?

Web č. 2: Superfaktura


Superfaktura.sk je web úspešného online fakturačného programu. Všimnite si, ako na prvý pohľad dominuje konverzný prvok = zelené tlačidlo „Vyskúšajte na 30 dní zadarmo“.

Superfaktura sk

A ako web pracuje s emóciami:


  • Podnikajte s radosťou
  • ... pre úspešných podnikateľov“...

Úvodná stránka zdôrazňuje, pre koho je služba (fakturačný program) vhodná:

  • pre živnostníkov,
  • pre firmy a e-shopy,
  • a „pre ľudí, ako ste vy“ :)

Všetky výhody ihneď na dosah


Rýchle a jednoduché vystavovanie faktúr online, legislatívna správnosť faktúr pre platcov aj neplatcov DPH, ľahké prepojenie so systémami e-shopov, bánk, platobných brán, CRM systémov, skladu.

A faktúru si môžete vystaviť ihneď aj bez registrácie.

Kvalitný obsah pre See-Think-Do-Care


Prehľad výhod a funkcií, 30 dní na vyskúšanie, referencie reálnych zákazníkov.

Blog o fakturácii, účtovníctve, podnikaní, GDPR. S kopou otázok a odborných odpovedí v komentároch pod článkami na blogu.

Jednoduchý cenník (len 3 základné voľby) s klikacím poradcom výberu.

Za každým vynikajúcim firemným webom...


... stoja vynikajúce služby. Používam Superfakturu od roku 2013, a odvtedy pre mňa neexistuje žiadny iný fakturačný program.

Web č. 3: Shopio.cz


Tak vydarenú úvodnú stránku ako má Shopio.cz, som ešte na žiadnom SK/CZ webe nevidel:

Svěřit někomu e-shop není jen tak. Víme to, protože e-shopy už řadu let sami stavíme...

Shopio cz

Presvedčivé, priateľsky vysvetľujúce texty. Ako keď pred vami sedí odborník v dobrej nálade a všetko vám ochotne vysvetlí – výhody, postupy, funkcie, vlastnosti e-shopu.

Shopio e-shop si ihneď bez registrácie môžete vyskúšať online v demo verzii (aj administráciu e-shopu). See-Think-Do obsah, ako sa patrí.

Skvelý, vynikajúci firemný web.

Web č. 4: Shoptet


Shoptet.sk ide na úvodnej stránke priamo k veci:

Kliknite a predávajte. Vyskúšať zadarmo. E-shop a pokladňa v jednom.

Shoptet sk

Magnetická veta :) akú len tak nenájdete:


Zarábame pre vás milióny. Doslova.

A takto sa číslami buduje dôveryhodnosť:


  • 14 952 e-shopov na Shoptete,
  • 158 641 objednávok denne,
  • 2 391 366 € denný obrat dohromady.

Cítite tú silu? Cítite tú energiu? To nie sú len slová a čísla. To sú ARGUMENTY.

Ale Shoptet zašiel omnoho ďalej a pripravil informačno-motivačný web MojPrvyEshop.sk plný užitočného obsahu pre cieľovú skupinu = terajších aj budúcich majiteľov e-shopov.

Špeciálny tip: Prečítajte si na blogu Otta Bohuša príspevok: Jak změnou homepage zvýšit konverzní poměr = áno, Otto píše o konverznom pomere homepage firemného webu Shoptet.

Web č. 5: Sklik (český PPC reklamný systém)


Získáte nové zákazníky. Levně a hned“ = stručné, jasné, lákavé. Tak sa robí copywriting.
V tomto marketingovo nadupanom štýle pokračuje celá úvodná stránka Sklik.cz, ukončená výzvou:

Získejte nové zákazníky ještě dnes“ ... a konverzným tlačidlom.

Sklik cz

Ešte jedna ukážka marketingového prísľubu z dielne Skliku:

Zasáhněte přes 95 % české internetové populace“ = neodolateľné čísla, nabrúsené texty, skvelý copywriting.

Web č. 6: AdWords


Webstránka PPC reklamného systému AdWords (Google Ads) pôsobí možno nenápadne, je však dokonalou ukážkou prvotriedneho firemného webu. Úvodná stránka – to sú výhody a výzvy pekne jedna za druhou:

Začnite ešte dnes inzerovať na Googli... Oslovujte zákazníkov práve vtedy, keď na Googli vyhľadávajú to, čo ponúkate... Zavolajte experta... Prilákajte viac zákazníkov... Platíte len za výsledky... Zaregistrujte sa ešte dnes... Prevedieme vás každým krokom...

AdWords com

AdWords „naprieč celým webom“:


  • reklama vo vyhľadávaní Google,
  • reklama v obsahovej sieti,
  • videoreklama,
  • reklama na aplikácie.

Spôsob, akým je prehľadne usporiadaný obrovský objem informácií na webe služby AdWords je geniálny. Copywriting je fantastický:

Od zákazníkov vás delí len jedno vyhľadávanie na Googli.“

Vždy ma prekvapuje...


... prečo sa inzerenti AdWords tak málo inšpirujú samotnou webstránkou služby AdWords (Google Ads)? Prečo inzerenti tak často privádzajú platenú návštevnosť z PPC reklám na marketingovo zle navrhnuté weby? Veď na inšpiratívnej, skvelo pripravenej webstránke služby AdWords sa prihlasujú každý deň.

Web č. 7: PrvniKlubova.cz


A na záver skutočná perla = PrvniKlubova.cz. V tak vysoko konkurenčnom prostredí ako je poistenie, je skutočným umením odlíšiť sa a vybudovať unikátny brand. Ako to zvládla První klubová pojišťovna:

Jako jediní vracíme nespotřebované pojistné. Už potřetí!

Nech zdvihne ruku :) kto pozná inú poisťovňu s tak odlíšiteľným a silne presvedčivým argumentom.

PrvniKlubova cz

Oproti klasickým korporátnym textom úplne iné čítanie:

Vybrané pojistné patří členům, a ne pojišťovne.“

Pozrite si podstránku JakToFunguje.

Web První Klubové:


  • jedinečné výhody,
  • mimoriadne presvedčivé texty,
  • a nezabudnuteľná značka.

A ako je na tom váš web?

Novinky e-mailom


A už vám neunikne žiadna novinka na blogu AntiAgentura.sk = prihláste sa k odberu e-mailom:


Odoberať novinky

© Roman Plencner,
AntiAgentura.sk.
Rýchly kontakt.

Prečítajte si:


Teším sa na vaše komentáre :)

Komentáre