Tajomstvo úspešného firemného webu prezradené :)

Vybudovať úspešný web je síce umenie, ale firemný web nie je umelecké dielo. Je to nástroj biznisu. Ako na to?

(Obrázok: Stockfresh.com)

Toto je umelecké dielo:


(Obrázok: Wikipedia.org)

Cieľom umeleckého diela je:


  • KRÁSA
  • EMÓCIA
  • ZÁŽITOK

Toto je firemný web:


(Obrázok: Stockfresh.com)

Cieľom firemného webu sú:


  • OBJEDNÁVKY
  • INÉ KONVERZIE
  • ZISKY

Na rozdiel od umeleckého diela...


... dobrý firemný web musí byť:

  • jednoduchý,
  • pochopiteľný,
  • a jednoznačný.

Inak vaši zákazníci:


  • neporozumejú obsahu,
  • nenájdu čo hľadajú,
  • nevšimnú si výhody,
  • a nakúpia u vašej konkurencie.

Áno...


... firemný web môže byť esteticky krásny.

Ale v prvom rade ide o zákazníka


Zákazník potrebuje ľahko a rýchlo nájsť, zistiť a objednať si to, čo potrebuje. To je všetko :)

A samozrejme ide o váš biznis. Dobrý firemný web je:


  • dôveryhodný,
  • nezameniteľný,
  • merateľný,
  • a povzbudzuje k nákupu.

Dôveryhodnosť firemného webu


Popularita webu, referencie, zákaznícke recenzie, super záruky, certifikáty, fotky a reportáže zo zákulisia firmy.

Nezameniteľnosť firemného webu


Odlíšenie od konkurencie, jedinečné nákupné argumenty a výhody. Nezameniteľná doména. Jedinečný brand.

Marty Neumeier (The Brand Gap):


Keď všetci robia cik, urobte cak.

Dobrý firemný web povzbudzuje k nákupu


Máme skutočne skladom, odosielame ihneď, najpredávanejšie produkty, posledné kusy, najobľúbenejšie, dnes v akcii...

Firemný web musí byť merateľný


  • Google Analytics,
  • Google Search Console,
  • ideálne Google Tag Manager,
  • meranie konverzií (objednávky, dopyty, iné),
  • import dát z Google Analytics do AdWords...

(Ak vám niekto dodal nový firemný web a neriešil pritom konverzie a meranie konverzií, možno vôbec nepochopil prečo potrebujete nový web?)

Výzva k akcii (CTA)


Všade tam, kde je to potrebné a vhodné, pridajte jasnú výzvu k akcii. Tlačidlá, odkazy. Neváhajte, inak budú váhať vaši zákazníci.

Dobrý firemný web dáva ihneď najavo, že:


  • ste na tom správnom mieste,
  • ponúka produkt X, výhodu Y a záruku Z,
  • všetko prebehne v poriadku (vyhľadanie, objednávka, dodanie),
  • a že mu môžete veriť.

Počítajte s tým...


... že viac ako 90 % návštevníkov vášho webu si dnes nič neobjedná. Ale budú chcieť nakupovať zajtra, o mesiac, o rok.

Máte pre nich pripravený obsah?


  • SEE
  • THINK
  • DO
  • CARE

Ako môže See-Think-Do zmeniť vaše podnikanie?

Prečítajte si viac v ďalšom článku na tomto blogu:


Novinky e-mailom:


A už vám neunikne žiadna novinka na blogu AntiAgentura.sk. Prihláste sa k odberu e-mailom:


Odoberať novinky

© Roman Plencner,
AntiAgentura.sk.
Rýchly kontakt.

Prečítajte si:


Teším sa na vaše komentáre :)

Komentáre

  1. Martin Kráľ19. 11. 2018 16:37

    Píšete "produkt X, výhodu Y a záruku Z" no super jednoduché a pravdivé. Takto som to nikdy nevnímal. Až teraz si uvedomujem že nemáme na firemnom webe napísanú žiadnu "výhodu Y". Vyskúšame. Ďakujem.

    OdpovedaťOdstrániť

Zverejnenie komentára